Sunday, December 14, 2008

Way off

Daner är som man moderiktigt brukar säga, way off!
Det han inte förstår är att jag aldrig utgett mig för att vara annat än totalt bränd på fyllan. Det som är viktigt att poängtera är att jag föraktar idioter, något jag ändå anser de flesta vara, men jag vet samtidigt att jag kan vara en av de största inom den kategorin.

Daners verkligshetssyn är ganska skrämmande. Han själv blir till exempel ingen raketforskare då han dricker. Det är är precis som den gången han fördömde mig efter noter då jag berättade att jag dragit en springtaxi och vurpat otaliga gånger på samma sätt som flygplan gör en inflygning under sista april.
Någon minut senare visar det sig dock att Daner gjort exakt samma sak i min ålder, samt avslutat med att ge taxichauffören en örfil. Att det var moraliskt dåligt ville han dock inte erkänna...

Till sist vill jag avsluta med att ifrågasätta hans empiriska belägg. Hämtar han dem direkt från det autisiska mysterium som är Daniel Gonzalez liv?
Av 16 inlägg som visas på denna sida har två anknytning till aftonbladet.se. 80 % hittar han vart då?
Sen erkänner jag gladeligen att aftonbladet.se är min startsida. Utöver det kollar jag minst 20 minuter på BBC world dagligen, och nej, jag syftar inte på de där reklamerna om Cypern och Turkiet.

Du kanske byta startsida från www.varjegångjagdrarettskämtskrattarjagmestavalla.com till något mer allmänbildande Daner?

You just got served....

Med vänlig hälsning Testiklas

No comments: