Tuesday, December 16, 2008

Earthcake i Växjö

Först: Hahahaha - Jag dör. Klippet kan vara något av de bästa jag sett. Favoriten är att han är så sjukt obekväm och inte vet hur han ska tackla situationen.

Sen: Hahahahha - Som Jesus återuppstod jag för att dö igen. Hon grevinnan kan ju inte vara på riktigt. Som Daner påpekar har vi där mött vår överkvinna

Imorgon: Ska jag blogga om våra skandinaviska grannländer

Senaste nytt: Runt 06.15 vaknade jag av att det small i min lägenhet. Jag tittar upp och känner sängen vibrera som ett helvete, sakerna på köksbordet ligger på golvet. För att vara Sverige är en jordbävning av denna styrka väldigt ovanlig(4.5 i Skåne där skalvet var som värst). Därför är jag väldigt glad över att ha varit med om en sådan. Det gör mig intressant på fester, killen alla vill prata med för att han mött faran men gick ur kampen segrande.
Mazdak påstår att han inte vill gå ut på hela dagen. Han tror av någon anledning att iranier som sitter inne hela dagarna och på grund av det har skör benstomme drabbas hårdare av detta jordskalv. Utöver det ansåg han att det bästa vore att ringa hem för att berätta för alla att vi lever.
På min fråga om någon någonsin dött av en jordbävning i Sverige hade han dock inget svar...
Med vänlig hälsning Testiklas

1 comment:

Anonymous said...

Earthcake? Eller earthquake kanske?