Monday, December 8, 2008

Fuck..

så dålig jag har blivit på skriva inlägg. Får nästna lite ångest. Har massa tankar i huvudet som jag vill få ut. Orkar verkligen inte idag, men jag lovar att dra iväg nåt roligt efter min träning imorgon. Förresten så blev jag smått road av Niklas lista, Susanna Kallur?? Ok tjejen är väl lite bonn-söt men shit varannan tjej från dalarna ser ju ut sådär.. Johanna Alm?? Gå till people (uteställe i uppsala) en fredagkväll, var tredje tjej ser ut sådär... sen kommer chocken, Lotta Schelin?????!!??? Hon är fan inte snygg nånstans.. sin vana trogen bevisar Niklas för oss att han inte har någon smak när det gäller tjejer whatsoever. Jag kontrar med min lista på elitidrottar-tjejer så får vi se vad ni tycker...

På första plats...

1.Kirsten Belin- Denna höjdhopperska har inte vunnit en medalj vid större sammanhang, men får guld av mig alla dagar i veckan.

2.Eva Lund- Som ni alla vet är curling en av Os viktigaste grenar. Tätt följd av Hockeyn såklart.

3. Ebba Jungmark- Sveriges nästa höjdhoppsstjärna som får Lotta Schelin att se ut som en påskkärring!!

Potentiella flickvänner till Niklas ( Förutsatt att dom sänkte sina krav så pass mycket att dom gav han en chans..)

1.Vickan Svensson- Jag vet inte riktigt vad jag ska säga..

2.Martha- Niklas och Martha skulle bli Sveige Ebony and Ivory...
3.Annika Sörenstam- Tjejen på listan som kommer förverkliga hans bratdrömmar och lära Niklas att spela golf..

Sov så gott då...

No comments: