Saturday, December 20, 2008

Lets Go To The Mattresses!!


Micke har en förmåga att se extremt bögig ut på kort...

Lördagmorgon, klockan är strax efter 10 och jag är vaken. Niklas ringde mig strax efter 3 inatt och jag kan inte påstå att jag är speciellt glad på honom. Han vet att han inte får göra så, men ändå så envisas han med att ringa mitt i natten när jag liger och sover.

Igår var en trevlig dag, först jobbade jag melan 7-12 därefter åkte jag hem för att byta om och sen öka till sthlm på personalfest. Problemet är att jag somnade i soffan och inte kom upp. Min bror (som förövrigt var flyförbannad) ringde mig säkert i en timme i sträck, plus att han även vid ett tillfälle kom in och skrek och härjade. Men jag var så trött att jag knapp orkade öppna ögonen. Jag upplyste honom vänligt att jag skulle ta ett senare tåg och det slutade med att han smällde igen dörren hårt som fan och gick. Antar att folk blir iriterade när dom får vänta en timme.


Och igen..

Tog iaf 6-tåget och mötte upp grabbarna på en restaurang som heter La habana skitbra ställe, NOT . Vi fick bord i källaren, där satt det även 3 alkisar och bärsade för fullt och hojtade och skrek. Inte speciellt attraktivt, jag har verkligen aldrig fattat varför barer tar in alkisar, är dom så jävla desperata över att få sälja 4-5 öl? Fattar dom inte att vanliga gäster inte vill gå dit? Hursomhelst, maten var kanon. stället skit. Efter lite rundvandring på olika barer, med en springnota i bagaget så åkte jag hem till Uppsala, där träffade jag på grabbarna som var rejält överförfriskade.Jag tog en öl med dom för att sen bege mig hem och mysa framför en film. Nåt som slutade med sängen direkt typ.

Ikväll blire julebord med öldrickning, därefter kanske man går ut och härjar på nåt dansställe!! Vi ses i dimman!!

Förresten så glömde jag nästan bort, Hertiginnan är nyfiken på vad Niklas menar i sitt inlägg. Jag skulle kunna svara på det men avvaktar till ett bättre tillfälle.
skönt dock att Niklas nappade på iden och jag tror att vi kommer se resultat snart.

Vi hörs sen...

1 comment:

anna wintour said...

vilket resultat kommer ni att se snart?

www.veckomagasinet.se