Thursday, December 18, 2008

På agendan

Idag hände något som vanligtvis bara inträffar under min favoritdag alla kategorier, sista april. Jag gick nämligen upp innan klockan 09.00. Vaknade jag med ett leende på läpparna klockan 05.30, enbart för att jag är så taggad och lycklig över att få dricka alkohol? Tveksamt va.

Den svenska staten håller just nu pistolen mot mitt huvud och tvingar mig att vittna. Då det hade vart jag som fått armbågen istället om inte vakten kommit och hjälpt mig känns det däremot ganska befogat att jag ställer upp.

På vakna med the voice var Jonas Wahlström från Skansen gäst.
Är det bara jag som anser att han utstrålar lite pedofili?
Typ lockar barnen till teritariumet osv.....
Just nu leker jag med tanken att han verkligen var det på riktigt och hamnade på OZ. Jag tror han hade varit ariernas bitch inom 2 timmar.
Om vi ska vara allvarliga tror jag dock att jag varit det redan innan jag klivit innanför murarna....

Med vänlig hälsning Testiklas

No comments: