Monday, December 29, 2008

Vinterkräksjukan...

Nu börjar julen lägga sig så smått, jag har ätit julmat så jag nästan spricker me kompenserar det med att träna lite extra. Hursomhelst så var jag hemma hos en vän igår, och hans barn var sjuka ( vinterkräk bla bla bla ). Han bad mig att inte leka för mycket med dom så att jag nte blev smittad. Självklart ansåg jag att jag var immun mot alla löjliga kräksjukdomar så jag ignorerade vad han sa till mig. Nu spolar vi fram ungefär 15 timmar. Jag vaknar mitt i natten och får en känsla av att jag har ätit för mycket, jag går ner för trappan helt yrvaken in i köket vidare i vardagsrummet för att slutligen gå in på toa och fontänspy ... bluuuaruauauauara. så lät det typ, eller om ni tänker er excorcisten.

Efter kastspyan kändes det lite bättre och jag såg framemot att få fortsätta sova. Tji fick jag när jag 30 minuter senare vaknade av att jag vilken sekund som helst skulle skita på mig.. var bara att pallra sig ner för trappan och slänga sig på toastolen.. det var på håret iaf.

Så nästa gång nån jävel varnar mig för kräksjuka så ska jag lyssna.

No comments: