Sunday, December 7, 2008

Min lista

Jag är oftast skeptisk till kvinnliga elitidrottare av många olika anledningar (som personer ska tilläggas, detsamma gäller även män på samma nivå). Däremot så händer det ibland att jag faller pladask och bli handlöst kär efter ett reportage på Sportspegeln. Jag ska därför i ren greve anda göra en lista över de idrottsliga kvinnor jag helst skulle spendera mitt liv med.

1: Susanna Kallur - Utan tvekan den kvinna jag allra helst i världen skulle vilja spendera mitt liv med. Jag kommer aldrig se världen på samma oskuldsfulla sätt sedan hon gråtandes kom fyra i VM 2007. Jag vet från säkra källor att hon har en fransk stalker som gripits av polis ett antal gånger.
Om någon vet något mer om denna kille, kontakta genast mig. Skulle underlätta mitt arbete att göra henne min om vi fick igång ett sammarbete.

Odds: 40 %

2: Johanna Alm - Verkar enligt intervjuer vara en av de bästa tjejer som någonsin funnits, plus att hon är asbra på handboll. Hon är i min ålder och studerar. Efter ett sök på Facebook finner jag däremot ingen information om huruvida hon är "in a relationship" eller inte, hon verkar inte vara med.
Kan verkligen se mig själv åldras med den kvinnan.
Odds: 55 %

3: Lotta Schelin - Utan tvekan den mest otippade. Träffade henne i Göteborg för något år sedan och föll handlöst av någon anledning.
Enligt oerhört säkra källor spelar hon i det andra laget, då hon inte är upptagen med sitt klubblag förstås. Detta borde minska mina chanser radikalt men jag ser det snarare som en utmaning.

Odds: 5 %

Idrottstjejer som Daner kan ta:

Anja Pärsson - Skills i backen i alla ära, Testiklas kan hon ändå glömma

Carolina Kluft - Något med henne stör mig enormt. Att hon sedan är gift med den största dåren i världshistorien gör inte saken bättre. Har däremot en asfräsch syster född 86 som hade tagit sig in på listan om hon varit duktig på idrott. Hur jag vet detta? Hon brukade stryka förbi Testiklas port då han bodde inne i stan

Anna Pohjanen - Sämsta experten genom tiderna men har faktist spelat ett antal landskamper för Sverige. Ett klassiskt fall av kvoteringen på SVT.




Med vänlig hälsning Testiklas

1 comment:

Anonymous said...

Ahlm har facebook! :=)