Sunday, December 14, 2008

Niklas niklas niklas...


Mexikansk taxi, praktexemplar om man vill göra en springis..


Tänk er mig säga så, med lite uppgiven ton. Niklas, niklas ... niklas.. suck.
Sä känner jag ibland när jag läser dina inlägg. Jag vet inte vart jag ska börja...
"You just got served...." Om du överhuvudtaget ska försöka sätta dit mig med en tuff replik ska du absolut inte använda nåt från nån tonårsfilm. sen att jag skrev 80 % av dina inlägg?! Jag höftade Niklas! Det var mer en siffra för att bevisa att du sitter o trycker på aftonbladet.se , nåt som du själv erkände i ditt senaste inlägg.
Ang. springtaxin så erkänner jag mig besegrad.. det var dumt gjort av mig.

Däremot så måste du verkligen sluta med "www.jagkommerintepånågranyaskämt.se" skämten... dom är sååååå 2005.

Jag avslutar detta inlägg med att länka till en annan blogg. Jag trodde helt ärligt att varken jag eller Niklas hade nån verklighetsuppfattning.. men den här bruden slår alla rekord!!! Är hon på riktigt?? Mest av allt gillar jag inlägget ang. hennes nya kavaj från JC. Varsågoda...Hertiginnan

4 comments:

Anonymous said...

Jag tycker att www.varjegångjagdrarettskämtskrattarjagmestavalla.com var det roligaste jag läst på länge, det var verkligen "on the spot".
Sorry Danne, men det stämmer verkligen.

anna wintour said...

vad är det för fel på mitt inlägg om kavajen från JC?
www.veckomagasinet.se

Anonymous said...

Hahaha klockrent..

Anonymous said...

Ja, vad är det för fel på hertiginnans kavaj från JC?

Hoho. Snart vågar jag inte bo i Uppsala längre. Hon skrämmer mig.