Sunday, December 21, 2008

Fundersam...

Har folk svårt att tyda vissa inlägg? Som ni nu har fattat så har Niklas startat en omfattande kampanj för att bjuda ut Hertiginnan , problemet är att detta på nåt sätt har involverat mig också då denna människa skriver i sin blogg att "killarna" (plural) på daners place vill bjuda ut henne. Jag kräver härmed en korrigering , chansen att jag skulle bjuda ut henne är minimal. Däremot så kan jag inte ta ansvar för att Niklas hormoner har tagit fart och han desperat söker efter en date till nyårsafton.

Så jag säger det igen en enkel ursäkt på vederbörandes blogg skulle inte vara mer än rätt, och sen hoppas jag verkligen att det klickar mellan Niklas och hertiginnan , för det verkar inte mer än rätt. Tills dess ha en trevlig en och sov så gott, förövrigt kan jag upplysa er om att jag har börjat knåpa på min årskrönika, det kommer bli ett inlägg i klass med gudfadern trilogin, jag reserverar mig rätten att göra filmen och jag kräver att Niklas ska spelas av killen från dum dummare...


Daniel och Niklas efter en blöt kväll ute...

Mvh Daner

No comments: