Saturday, December 6, 2008

The O.C

Säsong 1 av The O.C är enligt mig det bästa som någonsin visats på tv.
Bestämde mig därför att damma av min dvd box som jag vaktar hårdare än allt annat jag håller kärt.

En gång för några år sedan träffade jag en dyngrak Daner på min gata. Han var då tillsammans med min granne. Jag som själv hade jobbat ville bara hem och se det senaste avsnittet av The O.C som släppts någon timme tidigare på nätet.

Daner tvingar mig dock att hålla honom sällskap tills jag tror att jag knäcker den geniala idén att jag ska hem och mysa i sängen och kolla The O.C, något som enligt min hypotes skulle rendera i att han kallade mig bög för att sedan deklarera att han inte ville ha något mer med mig att göra.

Istället lyser han upp som ett barn på julafton och har en lång utläggning om hur bra The O.C är, en fingervisning om hur bra den seríen egentligen var.

Givetvis syftar jag enbart på säsong 1 och lite 2. De två sista var ungefär lika bra som det hade varit att haft Daner liggandes där i sängen bredvid mig, ständigt ifrågasättandes "varför han gjorde så" och "vem är det där"...

Med vänlig hälsning Testiklas

1 comment:

Anonymous said...

Den här bloggen rockar hårdast av alla dom jag läser!