Monday, December 15, 2008

Viktigare än min familj??

vet inte om ni brukar titta på idol, årets finalister var iaf en stor besvikelse enligt mig. Att vinnaren ser ut som en utvecklingsstörd pojke på ecstacy gjorde inte saken sämre. Men det jag egentligen ville ta upp var "idolernas" fans. Har ni hört talas om tjejen som fick ett mindre utbrott när en av idolerna sjöng framför henne. Denna tjej Anna-lisa börjar skrika så mycket så att hennes kompis helt enkelt håller för munnen på henne och ber henne hålla käften. Om det inte var komiskt nog så låter tv4 Anna-lisa träffa sin idol backstage, och det är då allt går åt helvete.

Kolla här...

Först kläcker hon ur sig att Johan betyder allt för henne i livet och sen avslutar hon med att säga att hon ska fira det med att anordna en jättestor fest.

jjjaaagg kkkkaan iiinte aannnd... prraata Ha ha ha ha... vilket jävla riksmongo.
Seriöst hur jävla dum i huvudet får man bli. Jag har hört många efteråt som säger att det är så sött att den här tjejen verkligen älskar johan... men jag säger bara en sak; hon är dum i huvve!

Nästa år ska jag och Niklas söka till idol, en liten tävling för att se vem som gör bäst ifrån sig.


Hej då..

No comments: