Saturday, December 6, 2008

OC is da shit...

Det senaste inlägget Niklas skrev har legat i luften ett bra tag. Eftersom detta är en händelse både jag och Niklas minns med mycket glädje så visste jag att Niklas skulle skriva om händelsen förr eller senare. Det komiska i denna händelse är att jag på riktigt var sugen på att hänga med Niklas hem och kolla på OC. nånting som han inte var sugen på , då mitt alkoholintag denna kväll var högre än vad mount everest är så hade det slutat med att jag skedat Niklas och hans föräldrar hade kommit in och undrat vad som hände.

Jag minns iaf kvällen med glädje, som Niklas påpekar var jag tillsammans med hans granne och jag hade i fyllan kört ut till melongatan.. där satt jag i bilen dyngrak och väntade och då kommer Niklas gående.. vad som i början var en full o tråkig väntan, blev en glad och trevlig överasskning. Jag tvingade Niklas att vänta med mig, och jag har i efterhand insett att jag är skyldig honom en stor tjänst, även om han inte bjöd in mig på OC nåt som hade fullgjort min kväll totalt.. den frågan jag ofta ställer mig såhär i efterhand är... Hur gick det för Ryan?? Hittade han kärleken efter all olycka.. ingen som vet ingen som vet.
Trevlig kväll...

No comments: